Înmulţirea albinelor- Dezvoltarea personala

Înmulţirea albinelor



-Dezvoltarea personală

Dosarele prosperitati

        Din propria experienţa , bogatii nu se duc la club doar sa joace golf; ei se aduna pentru a se întîlni cu alti oameni bogaţi si cu succes. Mai este o zicală care spunea ca ,,nu conteaza ce cunoşti, conteaza pe cine cunosti'' . Din punctul meu de vedere, ar trebui sa înregistraţi asta. Pe scurt ,,dacă doriţi sa zburati cu vulturii nu inotati cu raţele!''.Eu îmi fac un scop din a mă întîlni cu oameni pozitivi ,cu succes si, la fel de important , mă feresc de cei cu atitudine negativă.
       De asemenea, îmi propun sa mă indepartez de situaţiile toxice. Nu vad nici un motiv pentru care m-as infecta cu energie otravitoare. As mai adăuga privitul la omisiuni de televiziune ''fara sens'' , doar dacă nu le folosiţi ca pe un mijloc de relaxare si nu ca pe principala forma de divertisment. De obicei, cand mă uit la televizor, urmăresc emisiunile sportive. În primul rand , îmi place sa-i urmăresc pe cei care au ajuns maeştri, indiferent de domeniu, în acest caz , indiferent de sportul pe care-l practica; în al doilea rand, pentru ca îmi place sa urmăresc interviurile de după încheierea jocului. Îmi place sa ascult modul de gîndire al campionilor si, din punctul meu de vedere, oricine a ajuns în prima divizie din orice sport este un campion. Îmi place sa le umaresc atitudinea de castigator: ,,A fost un mare efort din partea întregii echipe. Am jucat bine, dar mai avem de adus îmbunătăţiri. Asta ne arată ca e, intr-adevăr, nevoie de antrenament sustinut.'' De asemenea , îmi place sa le ascult atitudinea atunci cand au pierdut: ,,Este doar un meci. Vom reuşi; vom uita de aceasta înfrîngere si ne vom concentra asupra următorului meci. Vom vedea cum ne putem îmbunătăţi performanţele si vom face ce trebuie pentru a cîştiga.''
       În timpul jocurilor Olimpice 2004 , canadianca Perdita Felicien, campioană mondială la cursa de 100 de metri garduri, era de departe favorita pentru medalia de aur. la cursa finală, s-a împiedicat de primul obstacol si a căzut. Nu a mai putut sa termine cursa. Era extrem de supărată si avea lacrimi în ochi , în timp ce stătea pe pista cofuza. În ultimii patru ani se pregatise pentru aceasta cursa şase ore pe zi, în fiecare zi. În zilele trecute, i-am văzut conferinţa de presa. A fost incredibil cand i-am ascultat punctul de vedere. A spus ceva de genul: ,,NU ştiu din ce cauza s-a întîmplat, dar s-a întîmplat si intenţionez sa tin cont de asta.În următorii patru ani mă voi concentra si mai tare si voi munci si mai mult. Cine ştie ce s-ar fi întîmplat dacă as  fi castigat? Poate ca nu as mai fii motivata. Ceea ce ştiu este ca acum sunt mai hotarata decît am fost vreodată. Mă voi întoarce cu si mai multă forţa.''Am ramas cu gura cascata. Puteti invata multe ascultandu-i pe campioni.
       La unele seminare , cei care prezinta seminarul ; uneori sunt intrebati dacă sunt lasati sa fie atinsi de oameni din sala. Acestia ii spun : ,,Nu am atins niciodata un om de succes.'' De obicei ei sunt politicosi si le raspund zambind, dar în capul lor spun:,, Facetiva si voi o viata , pentru numele lui Dumnezeu! Nu sunt cu nimic mai bun sau diferit fata de voi, iar dacă nu incepeti sa invatati asta acum, veti fi faliti toata viata!''
      Prieteni, nu este vorba de ,,a atinge'' un om de succes,ci despre luarea deciziei ca sunteti la fel de buni si merituosi ca ei si, în consecinta, veti actiona ca si ei. Iata care este cel mai bun sfat : dacă, intr-adevăr,doriţi sa atingeti un om de succes, deveniti unul!
      Sper ca ati inteles ideea. În loc sa-i luati în zefleama pe cei cu succes, mai bine luati-i ca model. În loc sa evitati oameni cu succes, incercati sa-i cunosteti. În loc sa spuneti: ,,Vai, ce deosebiti sunt!''mai bine spuneti:,,Daca ei pot, atunci pot si eu!'' În cele din urma, dacă doriţi sa atingeti un om de succes , veti fi capabil sa va atingeti chiar pe dumneavostra!

 Actiuni ale uni om de succes
  1. Duceti-va la o biblioteca,o librarie sau navigati pe Internet si cititi biografia unui om care a fost extrem de bogat si plin de succes.Cateva exemple bune sunt: Andrew Caregie, John D. rockefeller, Mary Kay, Donald Trump, Warren Buffett, Jack Welch, Bill Gates si Ted Turner. Folositi-le povestile drept surse de inspiratie, pentru invatarea unor strategii de succes specifice si, mai mult decat atat, pentru a le copia tiparul mintal.
  2. Patrundeti intr-un club de elita, cum ar fi cluburile de tenis, de golf, intr-un centru de sanatate sau intr-unul de afaceri. Amestecati-va printre cei cu succes, intr-un mediu prosper.sau dacă nu va puteti permite sub nici o forma sa va alaturati unui club de elita, luati-va cafeau sau ceaiul în cel mai luxos hotel din oras. Obisnuiti-va cu aceasta atmosfera si priviti patroni, observand ca nu sunt prin nimic diferiti de dumneavoastra.
  3. Indentificati o situatie sau o persoana care va trage inapoi. Indepartati-va de aceasta situatie sau asociere.
  4. Nu va mai uitati la emisiuni de slaba calitate si tineti-va departe de vestile proaste.


Oemeni de succes isi promoveaza munca prin propria persoana.
Saracii (fara succes) au o gandire negativă despre promovare si vanzare.

   De obicei, persoanele care au o problema cu vanzarea sau promotia sunt sarace.Este evident.Cum sa puteti realiza un venit mare în propia afacere sau ca reprezentant al unei firme dacă nu sunteti dispusi sa informati publicul ca existati, ca produsul sau serviciul dvs. este disponibil? Chiar dacă sunteti doar un angajat, în cazul în care nu sunteti dispusi sa va promovati calitatile veti fi depasiti în ierarhia firmei de o persoana care este dispusa sa se promoveze.
   În general oameni au probleme cu vanzarile sau promotia din cateva motive. Este posibil sa recunoasteti unul sau mai multe dintre urmatoarele motive.
  •      În primul rand, se poate sa fi avut în trecut o experienţa neplacuta cu persoane care faceau o activitate neadecvata de promovare. Poate ca incercau sa va vanda ceva în mod agresiv.Poate ca v-au deranjat intr-un moment neplacut. Poatea ca nu au luat în considerare niciun refuz. Indiferent de motiv, este important sa recunoasteti ca aceasta experienţa a avut loc în trecut si ca ceea ce s-a petrecut atunci s-ar putea sa nu va ajute în prezent.
  •     În al doilea rand, se poate sa fi avut o experienţa descurajanta atunci cand ati incerat sa vindeti ceva unei persoane care v-a respins categoric.În acest caz, dezgustul fata de promotie este, în principal, o proiectie a propiei temeri de esec si respingere.Din nou, este foarte important sa recunoasteti ca trecutul nu este intodeauna egal cu viitorul.
  •     În al treilea rand, problema poate proveni din programarea parinteasca realizata în trecut.Multora dintre noi li s-a spus în copilarie ca este nepoliticos sa-ti ,,trambitezi meritele''. Dar , în lumea reala, cand este vorba de afacere si succes, dacă nu va sustineti meritele, va garantez ca nimeni nu o va face.Oameni cu succes sunt dispusi sa-si etaleze virtutiile si valoarea în fata oricarei persoane care ii va asculta si cu care spera sa faca afaceri.
  • În cele din urma, uni oameni au impresia ca sunt deja asupra promotiilor . Eu numesc aceasta situatie ,,sindromul mare-si-tare'' cunoscut drept atitudinea,,Nu-i asa ca sunt deosebit ?'' Cei care sufara de acest sindrom au impresia ca, dacă oameni doresc ceea ce au ei, vor fi nevoiti sa-i gaseasc.Este sigur ca oameni care au acest sentiment sunt fie faliti, fie vor fi în curand. Ei pot spera ca toata lumea va scotoci pamantul în cautarea lor, dar adevarul este ca piata este plina de produse si servicii si, chiar dacă ale lor ar putea fi cele mai bune, nimeni nu o va stii, pentru ca ei isi tin nasul prea sus pentru a o spune cuiva.   
Probabil ca ati auzit de zicală,, Construiesteti o cursa de soareci mai buna si lumea va face carare la usa ta.'' Ei bine, acesta este adevarul numa dacă adaugati şase cuvinte: ,,dacă oamenii ştiu despre acest lucru''.
        Aproape intodeauna oamneni de succes sunt niste promotori excelenti.Ei pot si sunt dispusi sa-si promoveze produsele, serviciile si ideile cu pasiune si entuziasm. În plus, au talentul de a-si ambala aceste valori intr-un mod extrem de atragator. Daca dumneavoastra credeti ca acest lucru este gresit , haideti sa interzicem machiajul femeilor si sa renuntam la costumele barbatilor.Toate aceste nu sunt altceva decat ,,ambalaje''.
      Pe scurt, oricine care nu poate sau nu vrea sa faca o activitate de prmovare nu va conduce pentru un timp indelungat, fie ca este vorba de politica , afaceri, sport sau chiar ca parinte.

Oamenii de succes cred în produselel lor si în proproia persoana.

       În acest moment problema nu este dacă va plce sau nu sa faceti promovare , ci motivul pentru care faceti o promotie.Acesta rezulta din convingerile dumneavoastra. Credeti cu adevarat în propria valoare? Credeti cu adevarat în produsul sau în serviciul pe care il oferiti? Credeti cu adevarat ca lucrul pe care-l aveti va fi util oricarei persoane careia il promovati?
        Daca dumneavoastra credeti în propria valoare, de ce aveti impresia ca ascunderea ei fata de cei care ar avea nevoie de ea ar fi o atitudine adecvata? Sa presupunem ca detineti un tratament pentru artrita si intalniti pe cineva care sufera si are dureri din cauza acestei boli. Ati ascunde remediul fata de aceasta persoana? Ati astepta ca persoana respectiva sa va ghiceasca gandurile sau sa ghiceasca faptul ca aveti un produs care i-ar putea fi de folos? Ce parere ati avea despre cineva care nu ar da o sansa unei persoane suferinde pentru ca este preea timida ,pentru ca se teme sau ca nu se coboara la nivelul promovarir?
       Si mai frecvent se intampla ca persoanele care au probleme cu promovarea sa nu creada cu adevarat în produsul lor sau sa nu creada cu tarie în propria persona. În consecinta , le vine greu sa-si imagineze ca alti oameni cred suficent de mult în valoarea lor, astfel incat sa o poata impartasi oricui le iese în cale si în orice mod posibil.
     Daca dumneavoastra credeti ca ceea ce aveti de oferit poate ajuta cu adevarat oameni , este de datoria dumneavoastra sa aduceti acest lucru la cunostinta cat mai multor persoane. În acest fel , nu numai ca ajutati oameni, dar va si imbogatiti!
  1. Acordati note de la 1 la 10 produsului pe care il oferiti (sau pe care planuiti sa-l oferiti), în functie de cat de mult  vcredeti în valoarea lui(1 este cel mai putin, 10 este cel mai mult). Daca rezultatul notarii este intre 7 si 9, revizuiti-va produsul sau serviciul pentru a-i creste valoarea. Daca rezultatul este mai mic de 7, nu mai oferiti acest produs sau serviciu si incepeti sa promovati ceva în care credeti cu adevarat.
  2. Cititi carti, ascultati casete si CD-uri si urmati cursuri de marketing si vanzari.Deveniti expert în ambele domenii pana în masura în care va puteti promova valoarea cu succes si fara a face concesii.


Secretul succesului nu sta în incercarea de a evita, a scapa sau a va micsora problemele;secretul este sa va dezvoltati, astel incat sa depasiti orice problema.                                   sursa de inspiratie :
Secretele mintii de milionar




Multumesc de vizita 
Geo


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu